Analiza pozycji konkurencyjnej metodą punktów różnicujących

2017-11-24

Metoda ta umożliwia analizę a następnie określenie macierzy kluczowych obszarów działalności Firmy wymagających zmian w celu wzmocnienia pozycji konkurencyjnej Firmy.

Metoda ta została z powodzeniem zrealizowana w kilku największych Firmach w Polsce.

Realizuje ją zespół pod kierunkiem ekspertów dr hab. Barbary Sieńko i dr inż. Jerzego Wojeńskiego.

  • Metoda ta jest szczególnie przydatna dla Firm sieciowych posiadających punkty obsługi Klientów takich, jak Banki, Koncerny Paliwowe, Firmy energetyczne, Sieci Marketów itp.
  • Nasze rozwiązania oparte są na autorskich narzędziach dzięki którym tworzymy strukturę macierzowo-grafową oraz profesjogramy określające w skali stenowej interpretację oraz kierunki zmian.

  • Metoda ta jest bardzo skutecznym narzędziem kształtowania pozycji konkurencyjnej Firm.
  • W wyniku zastosowania metody powstaje multimedialny obraz kluczowych obszarów zmian z możliwością multimedialnego zarządzania jakością oraz zmianami koniecznymi do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.

  • Metodę tę omawiamy tylko w trakcie bezpośredniej prezentacji w Państwa Firmie.